el Consell de la Joventut de Sueca ha participat a la Tercera Edició del Fòrum Jove de Sueca . També s’ha inaugurat la exposició “No em toques el WhatsApp” de l’ @gvaivaj al @casaljovesueca . Estem molt contentes de la participació dels i les joves en aquesta edició. Hem treballat juntes realitzant propostes de millora i canvis que volem per al futur de la joventut de Sueca. Gràcies a @ajuntamentdesue ca i al Director General d e @gvaiv aj, Vicent Ripoll per escoltar les nostres inquietuts i al jovent que ha participat. També agraïr a la Regidoria de Joventut per la gran tasca d’organització . Esperem que tot el que s’ha treballat al Fòrum es vega reflexat al pròxim any 2024.