El matí del dissabte vam gaudir d'un dia esplèndit ☀️ a l'Assut de Sueca 🙌🏼 🚣🏻♀️ Allí, ens posàrem les armilles de seguretat, agafàrem els rems i pujàrem a les piragües per passejar-nos pel Xúquer. Ens vam banyar i inclús ,alguns joves, van nadar. Va quedar una jornada molt divertida. 🏊♂️ Moltes gràcies a @piraguismosueca per la jornada 👏🏻 #JOC #ConsellJove #sueca #joventut